Hodnocení obchodu
MB
Milan Blaško
Rýchle dodanie na Slovensko
Přišlo na druhý den,dobře zabalené.Za ty peníze super.
Nakupoval jsem zde poprvé. Naprostá spokojenost.
Kvalita výrobku, komunikace
Objednáno večer, za dva dny doručeno. Bez problémů.
dobré ceny a rychlé dodání
Rychlá a bezproblémová reakce a dodání objednaného zboží. Doporučuji
(Administrátor)
Dobrý den,
Vaše objednávka byla vytvořena v pátek, tedy poslední pracovní den před štědrým dnem. Bohužel vzhledem k absolutnímu vytížení všech přepravců, a vzhledem k vánočním svátkům a dvěma víkendům, nemohlo být zboží doručeno dříve.
Pro vyřízení jsme udělali maximum, a za nepříjemnost se upřímně omlouváme, bohužel v období vánoc je doručování nevyzpytatelné a ze strany eshopu jej není možné nijak ovlivnit.
Děkujeme za pochopení.
Rychle vyřízeno, zcela bez problémů.
Doručení bylo bleskové, perfektní komunikace, příjemný přístup doručovatele.
FM
František Marek
Bol som milo prekvapený že český predajca ONPIRA je rýchlejší ako slovenský int.predajca (česť výnimkám)a bez akých problémov mi bol tovar doručený do 3 dní od objednávky.
Vrelo odporúčam každému.
Zboží mělo dle avíza dorazit 29-30.11., ale dosud (10.12.) nedorazilo.
(Administrátor)
Dobrý den pane Petřík,
Podle trackingu:
https://www.geis-group.cz/cs/sledovani-zasilky?p=02080883913
od nás balíček odcházel 29.11. a 30. 11. měl být doručován. Bohužel pro nás jako odesílatele je v podstatě nemožné rozluštit popisek přepravce který se u Vašeho balíčku objevil. "Doručit později” totiž může to znamenat, že jste balíček odmítl, nebo že jste změnil čas doručení, a nebo že vám jej nestihli doručit.
Není v našich silách uhlídat všechny přepravce a všechny balíčky (zvláště pak v předvánoční době). Proto každému z našich zákazníků zasíláme sledovačí číslo zásilky a v případě, že se vyskytne problém jsme tu pro Vás, abychom s doručením pomohli, popřípadě bez problémů zaslali zboží znovu, abyste jej nemusel lovit na depu přepravce.
Bohužel 14 denní ignorace balíčku a vypálení negativní recenze Vám balíček nedoručí.
Zkuste pro příště zavolat nebo napsat email - rádi Vám s vyřešením problému pomůžeme - když o něm budeme vědět ;-)
s pozdravem Onpira.cz
Objednala jsem pro manžela sestry kufřík s grilováním nářadím. Zboží dorazilo velmi rychle... Objednávala jsem v sobotu a v úterý jsem měla balíček uložený na poště. Pokud sháníte krásnou grilovací sadu, tak určitě doporučuji! Krásný a velmi pevný kufřík, nářadí velmi kvalitní a všechno je pomocí suchého zipu upevněno tak, aby to v kufříku "nelítalo" ze strany na stranu. Jsem velmi spokojená.
(Administrátor)
Dobrý den,
velmi si ceníme času, který jste si dala pro napsání této užitečné a milé recenze.
Děkujeme.
Vázla doprava
Nedodrzeli termin doruceni, ktere uvadeli na webu. Bylo pro nas dulezite vse zaridit vcas. Na 2 dotazy, kde je zasilka NEZASLALI NIC. Zadna podpora, omlouva nebo kompenzace. Baleni nebylo spolehlive, nektere dily prisli jiz s zarezy.
(Administrátor)
Dobrý den,
předně bych rád poznamenal, že zboží bylo doručeno 2. pracovní den po objednání a převzato bez výhrad.
Co přesně se stalo nevíme, ale z dat co máme můžeme doložit, že:
- Ve čtvrtek pan V.G. objednal.
- V pátek jsme zboží expedovali, což znamená, zabalení, předání přepravci + NOTIFIKAČNÍ EMAIL + SMS.
- Ve stejný den (v pátek) pan V.G. zaslal dotaz "kde je zasilka? Potrebujeme zbozi zitra na akce.", na který jsme obratem reagovali novou notifikací obsahující sledovací číslo balíčku a informaci o tom, že objednávka už je na cestě.
- Další dotaz nikdy nedorazil a tak bylo zboží bez problémů doručeno 2. pracovní den po objednání.
(ve čtvrtek objednal, v pondělí měl doma)
¯\_(ツ)_/¯
Omluva a kompenzace nemohla nastat. Zboží bylo doručeno včas, převzato bez výhrad a kromě této anonymní recenze neexistuje žádný vytýkací mail, telefonická stížnost ani formální dopis s reklamací. Naopak sledování zásilky říká, že vše proběhlo v naprostém pořádku:
https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=Package&idSearch=40310143765